Üç müydü, beş miydi yaşım bilmem
Her akşam oyundan dönüyordum
“Neden korkuyorsun?” diyordu dedem
“Köpekten” diyordum...
Beş miydi, on muydu yaşım bilmem
Her akşam çobanlıktan dönüyordum,
“Neden korkuyorsun?” diyordu dedem
“Yılandan” diyordum...
On muydu, onbeş miydi yaşım bilmem
Her akşam okuldan dönüyordum...
“Neden korkuyorsun” diyordu dedem
“Şimşekten” diyordum...
Şimdi yaşım otuz iki. Elli de olabilir
Neden korktuğumu sorsa biri
“İnsandan” derim...
Hâlbuki dünyada en çok
İnsanı severim...
Yorumlar
Henüz yorum yok.
Giriş veya Kayıt — yorum yazmak için.