Üç müydü, beş miydi yaşım bilmem

Her akşam oyundan dönüyordum

“Neden korkuyorsun?” diyordu dedem

“Köpekten” diyordum...

Beş miydi, on muydu yaşım bilmem

Her akşam çobanlıktan dönüyordum,

“Neden korkuyorsun?” diyordu dedem

“Yılandan” diyordum...

On muydu, onbeş miydi yaşım bilmem

Her akşam okuldan dönüyordum...

“Neden korkuyorsun” diyordu dedem

“Şimşekten” diyordum...

Şimdi yaşım otuz iki. Elli de olabilir

Neden korktuğumu sorsa biri

“İnsandan” derim...

Hâlbuki dünyada en çok

İnsanı severim...